Môžem si poistenie dojednať priamo na ambasáde alebo na konzuláte?
Nie, naše poistenie je možné dojednať iba online.
Môžete ho však použiť za účelom žiadosti o vízum, ktoré vybavujete na ambasáde, konzuláte alebo imigračnom
úrade.
Ktoré európske krajiny sú zahrnuté?
Naše produkty automaticky pokrývajú cesty a pobyty vo
všetkých krajinách schengenského priestoru: Rakúsko, Belgicko, Česko, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko,
Nemecko, Grécko, Maďarsko, Island, Taliansko, Lotyšsko, Lichtenštajnsko, Litva, Luxembursko, Malta,
Holandsko, Nórsko , Poľsko, Portugalsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko a
Chorvátsko.
Majte na pamäti, že cestovať do okolitých krajín schengenského priestoru je možné iba na dobu 30 dní. Počet ciest však nie je obmedzený.
Kedy môžem očakávať potvrdenie o zaplatení poistenia?
Vaše potvrdenie o zaplatení Vám bude zaslané na Vami uvedenú
e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v poistnej zmluve, ihneď po zaplatení poistného.
Ako si môžem vytlačiť dokumentáciu súvisiacu s mojím poistením?
Po zaplatení Vám bude odoslaný e-mail, ktorý obsahuje poistnú
zmluvu, zdravotnú kartu a zmluvnú dokumentáciu vo formáte pdf, ktorý si môžete vytlačiť.
Odporúčame si vytlačiť poistnú zmluvu, zdravotnú kartu a potvrdenie o zaplatení v prípade, že sa chystáte
na konzulát.
Na ako dlho platí poistenie pre cudzincov?
Dĺžku poistenia si môže v závislosti od Vašich potrieb určiť
v rozsahu 1-36 mesiacov.
Aké sú výluky poistenia?
Najčastejšie výluky sú:
– úmyselné poškodenie,
– nedodržiavanie pokynov a odporúčaní lekára,
– situácia, ku ktorým dôjde v krajine, v ktorej neplatí poistenie,
– výtržníctvo za aktívnej účasti poisteného,
atď.
Pre úplný zoznam výluk a ďalšie podrobnosti sa vždy pred nákupom zoznámte s príslušnými poistnými
podmienkami. Vždy sú k dispozícii online, v sekcii podrobnosti o produkte, u každého jednotlivého produktu.
Môžem si poistenie pre cudzincov dojednať, keď už som chorý?
Poistenie pre cudzincov si môžete kúpiť, ale berte do úvahy,
že na existujúce ochorenie alebo akýkoľvek iný zdravotný problém, o ktorom v chvíli dojednania viete, platí
výluka. To znamená, že náklady spojené s liečbou takejto choroby nebudú hradené z Vášho poistenia. Poistenie
kryje aj ďalšie choroby a úrazy, ktoré s Vašou súčasnou chorobou nesúvisia. Kompletné inforamce nájdete v
poistných podmienkach. Tie sú k dispozícii vždy online, v sekcii podrobností o produkte, pri každom
jednotlivom produkte.
Ako môžem uplatniť nárok?
Vo chvíli, keď potrebujete uplatniť nárok, kontaktujte prosím
asistenčnú službu poisťovne,
ktorá je Vám k dispozícii 24/7.
Ako môžem poistiť členov svojej rodiny?
Poistenie môže za poisteného dojednať ktokoľvek starší ako 18
rokov. Stačí, aby ste mohli zadať všetky povinné údaje o poistencovi, typicky: meno, vek, štátne občianstvo, adresu, e-mailovú adresu atď.
Poistná zmluva bude dojednaná ako turistická alebo pracovná.
Na čo sa vzťahuje základné poistenie nutnej a neodkladnej starostlivosti?
Základné poistenie nutnej a neodkladnej starostlivosti
pokrýva:
– potrebné a neodkladné vyšetrenie potrebné na stanovenie diagnózy,
– potrebné vyšetrenie potrebné na stanovenie liečebného postupu,
– hospitalizáciu v nemocnici,
– ambulantne predpísané lieky,
– ošetrenie zubným lekárom pri akútnych bolestivých stavoch zubov,
– prepravu do zdravotníckeho zariadenia,
– repatriáciu poisteného,
(vrátane prepravy telesných pozostatkov do materskej krajiny poisteného),
– komplikácie do 18. týždňa (vrátane) tehotenstva.
Na čo sa vzťahuje komplexné poistenie?
Komplexné poistenie pokrýva:
– ambulantnú starostlivosť,
– ústavnú a liečebnú starostlivosť,
(vrátane diagnostickej, preventívnej, pohotovostnej a dispenzárnej
starostlivosti),
– dopravy chorého a poskytnutie ambulantne predpísaných liekov,
– repatriáciu poisteného alebo telesných ostatkov poisteného,
Starostlivosť súvisiaca s tehotenstvom a pôrodom, môžete si vybrať z variantov:
– ŠTANDARD, ktorá pokrýva komplexnú zdravotnú starostlivosť,
– MATKA zahŕňa aj popôrodnú starostlivosť o novorodenca poistených.
Ako môžem zaplatiť poistenie?
Poistenie je možné zaplatiť platobnou kartou, bankovým
prevodom, alebo platobnou bránou či bankovým tlačidlom. V prípade použitia platobnej brány alebo bankového
tlačidla je platba poistného spracovaná ihneď a následne je Vám odoslaná zmluvná dokumentácia. V prípade
bankového prevodu môže trvať pripísanie transakcie na náš bankový účet až 24 hodín.
Som občan EÚ. Môžem si kúpiť poistenie pre cudzincov?
Áno môžete. Všetky produkty, ktoré ponúkame, je možné využiť
ako alternatívu k cestovnému poisteniu. Vaše liečebné náklady v zahraničí (vrátane repatriácie) budú hradené
bez ohľadu na to, či potrebujete vízum.
Aké sú limity zdravotného poistenia?
Celkový limit: 60 000 EUR
Repatriácia a transporty: skutočné náklady do celkového limitu
Stomatologické ošetrenie: cca 200 EUR
Ambulantne predpísané lieky: cca 200 EUR
Aké sú požiadavky na získanie víza?
Základným predpokladom na získanie víza je dohodnuté zdravotné poistenie cudzincov.
Základné poistenie nutnej a neodkladnej starostlivosti sa vzťahuje na cudzincov, ktorí:
– zamýšľajú zdržiavať sa na území Slovenskej republiky maximálne po dobu 90 dní,
– zamýšľajú zdržiavať sa na území Slovenskej republiky dlhšie ako 90 dní,
– žiadajú o krátkodobé vízum,
– žiadajú o dlhodobé vízum.
Komplexné zdravotné poistenie je určené tým, ktorí:
– zamýšľajú zdržiavať sa na území Slovenskej republiky dlhšie ako 90 dní,
– žiadajú o dlhodobé vízum.
Kam môžem cestovať so zdravotným poistením cudzincov
So zdravotným poistením cudzincov môžete cestovať do štátov
EÚ a šenghenského priestoru.